FANDOM

Penguins and Puffles Band es la banda que tenia Tecla Crop, el miembro desconocido de la penguin band y sus tres puffles.

Canciones

SALUD

Salud (explosión)

Da

Da (explosión)

Me voy

Me voy a (explosión) ¡Ay por favor!

Party Tonight

Your eyes staring into my eyes Who am I but a guy with two eyes on the prize And the prize in my eyes is ten times The surprise in your eyes as I kiss you goodnight.  Your smile is the fire that rocks my soul gonna remember it until I grow old Cause life is too short we gotta do things right  So baby let's just party to-night- Baby let's just party to-night  (Solo de guitarra)  We've come out on top, We're in front of the line We're here to rock out and have a good time Cause the past is the past and the future is bright So baby let's just party to-night Baby let's just party to-night (explosion y todos atacan a la banda).

Explosion

explosion (explosion) ¿Quién hace las explosiones?

Curiosidades

  • Todas sus canciones duran menos de 10 palabras y hay explosiones.
  • La banda se separo por que no sabian tocar los instrumentos que Tecla Crop les habia puesto a tocar.
  • Casi triunfa con una cancion llamada Party Tonight pero (ya saben quien) le agrego una explosion.
  • Danny el bajista sigue haciendo la banda pero con otros miembros y sin Tecla Crop.
    • Es el nuevo lider de la banda.

Comienza un tema Hilos del foro sobre Penguins and Puffles Band

También en FANDOM

Wiki al azar